<< Vissza Elektronikus vagyonvédelmi eszközök szakszervize 2022.04.08. Elektronikus vagyonvédelmi eszközök szervize Előzetes árajánlat adása után, vállaljuk bármilyen CCTV kamera, speed dome kamera, digitális CCTV képrögzítő, kapcsolóüzemű tápegység, garanciaidőn túli javítását*. Vállaljuk továbbá az általunk importált, egyéb behatolásjelző eszközök garanciaidőn túli javítását* is. A szervizbe küldés menete a következő: Előkészületek Készítse elő a javítandó terméket Kösse ki belőle a szükségtelen kábeleket, vegye ki/le a javításhoz szükségtelen kiegészítéseket (pl.: kameraházból vegye ki a kamerát, szerelje le a konzolt, a külső tápegységet kösse ki a panelből stb.). A szükségesnek ítélt kiegészítőt (pl. optika), küldje el az eszközzel együtt, külön feltüntetve azt a szervizlapon. Tisztítsa meg a szennyeződésektől az eszközt! Kültéri használatnál óhatatlanul bepiszkolódik az eszköz, ezt a megfelelő színvonalú javításhoz a készülékről előbb el kell távolítani. Ezt mi is megtehetjük ön helyett, ekkor azonban 2 355 Ft + áfa tisztítási költséget számítunk fel a plusz munkáért! Jegyezze fel a gyári számot! A későbbi pontos beazonosíthatóság és a féreértések elkerülése végett, ha van egyedi sorozatszáma a készüléknek, akkor azt jegyezze fel, és tüntesse fel a szervizlapon is. Csomagolja be körültekintően! Futárral, postán elküldött termék esetében, gondosan, ütésálló anyagba csomagolja be a eszközt. A szállítási sérüléssel beérkezett eszközökre, semmilyen felelősséget nem tudunk vállalni! Szervizlap kitöltése Töltse le a szervizlapot! Az online is megírható pdf pontos és értelemszerű kitöltése után metse el, nyomtassa ki, majd aláírva csomagolja a javítandó eszköz mellé. Írja le a hibajelenséget! Amennyire csak pontosan tudja, adja meg a hibajelenséget, feltünteve annak előfordulási gyakoriságát is. A beérkezett eszközt bevizsgáljuk, melyért 5 000 Ft + áfa felderítési költséget számítunk fel. Ezt abban az esetben kell csak kifizetni mint munkadíjat, ha nem kéri az eszköz megjavítását. Amennyiben kéri a javítást, ezt a költséget nem kell külön megfizetnie. (Nem részletezett hibaleírás pl.: „Hibás"; „Nem jól működik"; „Az ügyfél szerint nem működik jól" stb.) (Példa pontosan részletezett hibákra: „Néhány órányi működés után eltűnik a kép, majd a táp elvétele után, újra jól működik néhány óráig"; „Betáp jó, biztosítékok rendben, de nincs töltőfeszültség"; „A kamera működik, de nem zoomol és nem billenthető, csak körbeforgatható") Szervizbe juttatás Leadás a szervizbe Az eszközt személyesen is elhozhatja hozzánk a kitöltött szervizlappal együtt, vagy postára adva, esetleg futárcég útján is elküldheti címünkre: Modern Alarm Kft. Szerviz 1134 Budapest, Kassák Lajos utca 61. A szállítás költségeit minden esetben a megrendelő fizeti! Előzetes árajánlat Ajánlat elfogadása A beérkezett eszköz várható javítási költségéről ajánlatban tájékoztatjuk, melynek megrendelő általi elfogadása után kezdjük csak meg a javítást. Fontos, hogy csak elfogadott ajánlat után tudjuk elkezdeni a javítást, addig várakozik az eszköz! Nem garanciális javítások esetében, amennyiben a szerviz a rendelkezésére álló eszközökkel a hiba okát megállapítani, a hiba javítását elvégezni nem tudja, ajánlatot kér a gyártó cégtől a hiba megállapítására, illetve javítására. A kapott ajánlatban foglalt költségekről tájékoztatja az eszköz átadóját (megrendelőt), aki az információ alapján dönt a javítás megrendeléséről vagy elutasításáról. Az átadó tudomásul veszi, hogy a hibás készüléknek a gyártóhoz, illetve az onnan történő visszaszállításával kapcsolatban felmerülő költségek az átadót (megrendelőt) terhelik, függetlenül attól, hogy a javítási költségbecslés ismeretében kérte-e a készülék javítását vagy sem. Elkészült javítás átvétele Az elkészült javítás után az eszköz személyesen is átvehető szervizünkben: Modern Alarm Kft. Szerviz 1134 Budapest, Kassák Lajos utca 61. Ha kéri, a megjavított eszközt futárcég útján elküldjük az ön címére. A futárcég költségét a megrendelő állja. Amennyiben a megrendelő a javítás idejére a szerviztől cserekészüléket kapott, köteles azt a megjavított készülék átvételekor kifogástalan, további értékesítésre kész állapotban, sértetlen csomagolásában, összes tartozékával, dokumentációjával visszaszolgáltatni. Amennyiben a cserekészülék visszaadásakor annak állapota nem teszi lehetővé a harmadik személynek történő továbbértékesítést, a megrendelő köteles a készülék megvásárlására és az eredetileg leadott hibás készülék javítási díjának megfizetésére. Általános információk Nyitvatartási idő Hétfőtől, csütörtökig: 8 és 16 óra között Pénteken: zárva (A javítandó, megjavított eszköz pénteken is leadható, átvehető, de nincsen konzultációs lehetőség) Elérhetőségek Berzsák László – Szerviztechnikus Telefon (hétfőtől, csütörtökig, 8 és 16 óra között): +36 1 237-1915 019-es mellék E-mail: berzsak.laszló@modernalarm.hu * Csak abban az esetben vállajuk a javítást, amennyiben az gazdaságos.